Transcript beta 82

Alle Berichten over nieuwe versies van Transcript, inclusief beta versies, zullen hier worden gemeld.
Ook bedoeld voor het melden van nieuwe en gewijzigde plugins en nieuwe vertalingen.
Wormnest
Site Admin

Transcript beta 82

Post by Wormnest »

Bijna een jaar na de vorige beta is hier dan de nieuwe beta versie 82.
Ik heb een beetje tijd voor het verhelpen van enkele fouten en kleine (!) verbeteringen te doen dus als u iets weet dat gewijzigd zou kunnen of moeten worden laat het me dan weten. Daarna wordt een nieuwe stabiele versie 2.4 uitgebracht.

NB2: de beta versies van Transcript bevatten alleen het programma zelf en niet de help en taal bestanden. Dit betekent dat de stabiele versie niet verwijderd moet worden voordat de beta wordt gebruikt maar dat de beta over de volledige versie heen gekopieerd moet worden.
Wanneer Transcript nog niet geinstalleerd is op uw systeem installeer dan eerst de laatste stabiele versie van Transcript en kopieer dan de beta er over heen.

Ik kan alleen fouten verhelpen wanneer die fout bij mij bekend is daarom is het belangrijk dat u fouten en crashes bij mij meldt (per e-mail of door te posten op dit forum).

Wijzigingen in build 82
Uitgebracht 2012-01-12.
  • Kleine wijzigingen in de informatie getoond in de Info over Transcript dialoog.
  • Kleine wijzigingen in de informatie die wordt verstuurd met crash reports.
  • Fout verbeterd: zoom waarde getoond als 400 nadat 40 is ingevoerd na sluiten van de combo. Opgelost door altijd de handmatig ingevoerde zoom waarden toe te voegen aan de lijst met zoom waarden.
  • Verzoek: voeg 40% zoom toe aan de voorgedefinieerde zoom waarden.
  • Verduidelijking: maak het duidelijker dat de exception crash melding: "can't allocate DIB handle" er in de meeste gevallen op duidt dat er op de computer niet genoeg vrij geheugen aanwezig is om de afbeelding te laden. (Crash reports voor deze exceptie behoeven niet naar mij verzonden te worden.)
  • Zorg ervoor dat altijd minstens een gedeelte van het tekstverwerker venster zichtbaar is wanneer gewisseld wordt tussen Transcript gemaximaliseerd en normale grootte.(tenzij het afbeeldings venster al alleen wordt getoond).
  • Verander de tekstverwerker achtergrond kleur wanneer de tekstverwerker in alleen lezen modus staat.
  • Onthoud groottes van de tekstverwerker en afbeeldings vensters apart voor gemaximaliseerd en normale grootte.

Download beta:
    http://www.jacobboerema.nl/Downloads/TranscriptBeta.zip
Last edited by Wormnest on 06 Mar 2012, 21:56, edited 1 time in total.
Reason: unstick
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript