Transcript kan nu ook gevolgd worden op Facebook, dit maakt het eenvoudiger om op de hoogte te blijven van wijzigingen.
NB: de beta versies van Transcript bevatten alleen het programma zelf en niet de help en taal bestanden. Dit betekent dat de stabiele versie niet verwijderd moet worden voordat de beta wordt gebruikt maar dat de beta over de volledige versie heen gekopieerd moet worden.
Wanneer Transcript nog niet geinstalleerd is op uw systeem installeer dan eerst de laatste stabiele versie van Transcript en kopieer dan de beta er over heen.
Ik kan alleen fouten verhelpen wanneer die fout bij mij bekend is daarom is het belangrijk dat u fouten en crashes bij mij meldt (per e-mail of door te posten op dit forum).
Wijzigingen in build 84
Uitgebracht 2012-03-03.
Wegens tijdgebrek worden ze hieronder niet vertaald uit het Engels.
- Bugfix: with setting EachPhotoApart when loading an image and the edit file was empty/new then it asked to save it.
- Bugfix: exception when typing a space in an empty document.
- Added forgotten translation strings for Show toolbars menu option which was added in build 76, and Windows side by side menu option added in build 77
- Refactored code updating gui after loading picture making it easier to maintain
- Image highlighter menu text changed and added a checkmark next to it when the highlighter is visible
- Implemented saving/restoring image highlighter visibility, height and position
http://www.jacobboerema.nl/Downloads/TranscriptBeta.zip