Je kunt tussen de pagina's in het huidige TIF bestand wisselen met de normale F5 en F6 toetsen om naar de vorige en volgende afbeelding te gaan.
Transcript kan nu ook gevolgd worden op Facebook, dit maakt het eenvoudiger om op de hoogte te blijven van wijzigingen.
NB: de beta versies van Transcript bevatten alleen het programma zelf en niet de help en taal bestanden. Dit betekent dat de stabiele versie niet verwijderd moet worden voordat de beta wordt gebruikt maar dat de beta over de volledige versie heen gekopieerd moet worden.
Wanneer Transcript nog niet geinstalleerd is op uw systeem installeer dan eerst de laatste stabiele versie van Transcript en kopieer dan de beta er over heen.
Ik kan alleen fouten verhelpen wanneer die fout bij mij bekend is daarom is het belangrijk dat u fouten en crashes bij mij meldt (per e-mail of door te posten op dit forum).
Wijzigingen in build 89
Released 2012-04-15.
- Support for multipage TIF images.
- Better Ghostscript (pdf) error handling and messages.
- Added info about multiple monitors if present to the About Info and crash Info.
- Fixed some bugs in the graphics library mostly concerning seldom used image formats.
- Better exception handling when loading images and give better warning messages when we can't load an image (out of memory, invalid or unsupported file format, etc.).
http://www.jacobboerema.nl/Downloads/TranscriptBeta.zip