Transcript beta 108

Alle Berichten over nieuwe versies van Transcript, inclusief beta versies, zullen hier worden gemeld.
Ook bedoeld voor het melden van nieuwe en gewijzigde plugins en nieuwe vertalingen.
Wormnest
Site Admin
Posts: 173
Joined: 16 Jun 2007, 17:17
Location: Netherlands

Transcript beta 108

Post by Wormnest »

Een nieuwe beta versie van Transcript is nu beschikbaar. De belangrijkste verbetering is dat unicode nu eindelijk overal ondersteund wordt. Bestandsnamen, snelteksten en autovervangen kunnen nu ook gebruik maken van niet westerse tekens.

Transcript kan nu ook gevolgd worden op Facebook, dit maakt het eenvoudiger om op de hoogte te blijven van wijzigingen.

Ik kan alleen fouten verhelpen wanneer die fout bij mij bekend is daarom is het belangrijk dat u fouten en crashes bij mij meldt (per e-mail of door te posten op dit forum).

Wijzigingen in build 108
Verschenen 2016-12-23.
  • Change: Make all parts respect unicode multibyte characters. You can now use unicode filenames, quick texts and autoreplacements. The interface should now also be translatable in all languages.
  • Fix: Increase the size of certain text strings in the Options dialog because some strings were cut off in certain languages.
  • FIx: Don't remove locale folders when uninstalling if they are not empty. Which might be because of a translator working on a translation.
  • Fix: Uninstaller forgot to remove the Norwegian locale file and folder.
Download beta: (inclusief alle beschikbare talen)
http://www.jacobboerema.nl/Downloads/In ... ETA2.5.exe
Last edited by Wormnest on 07 Jan 2017, 17:05, edited 1 time in total.
Reason: unsticked
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript