Transcript beta 109

Alle Berichten over nieuwe versies van Transcript, inclusief beta versies, zullen hier worden gemeld.
Ook bedoeld voor het melden van nieuwe en gewijzigde plugins en nieuwe vertalingen.
Wormnest
Site Admin
Posts: 173
Joined: 16 Jun 2007, 17:17
Location: Netherlands

Transcript beta 109

Post by Wormnest »

Een nieuwe beta versie van Transcript is nu beschikbaar. De belangrijkste verbetering is dat schermen waarbij de grootte is ingesteld op groter dan 100% (96 dpi) nu worden ondersteund, voorlopig alleen voor de primaire monitor. Ik heb zelf niet kunnen testen op een scherm groter dan 150%. Als u een scherm gebruikt met een hogere instelling dan dat en u ziet problemen in Transcript dan zou ik het op prijs stellen als u dat even meldt met behuld van een schermafdruk.

Transcript kan nu ook gevolgd worden op Facebook, dit maakt het eenvoudiger om op de hoogte te blijven van wijzigingen.

Ik kan alleen fouten verhelpen wanneer die fout bij mij bekend is daarom is het belangrijk dat u fouten en crashes bij mij meldt (per e-mail of door te posten op dit forum).

Wijzigingen in build 109
Verschenen 2017-01-07
  • Add: Support different regions for language translations.
  • Add: Make Transcript handle high dpi screens where the size is bigger than 100% (96 dpi). Note that for now only the dpi of the primary monitor is supported. If your really need to use it on a secondary monitor then email me for a test version.
  • Fix: Some parts were not showing correctly when dpi higher than 100%. If you see other parts that need improving please email me.
  • Change: Remove fonts starting with @ and increase the amount of shown fonts in the dropdown list.
  • Fix: Image window and Editor Ruler sometimes didn't get painted when starting Transcript and the main window wasn't maximized.
  • Fix: Secondary image window moving below main window when showing hint.
  • Fix: Help sometimes showing empty window, caused by the previous beta.
  • Fix: Cursor position isn't always visible when starting Transcript.
Download beta: (inclusief alle beschikbare talen)
http://www.jacobboerema.nl/Downloads/In ... ETA2.5.exe
Last edited by Wormnest on 28 Jan 2017, 19:44, edited 1 time in total.
Reason: unsticked
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript