Transcript 2.3.1 uitgebracht

Alle Berichten over nieuwe versies van Transcript, inclusief beta versies, zullen hier worden gemeld.
Ook bedoeld voor het melden van nieuwe en gewijzigde plugins en nieuwe vertalingen.
Wormnest
Site Admin

Transcript 2.3.1 uitgebracht

Post by Wormnest »

Transcript 2.3.1 verbetert een aantal fouten in versie 2.3.0.
  • De aanwezigheid van GhostScript werd niet altijd correct gedetecteerd met als gevolgd dat het in die gevallen niet mogelijk was om pdf bestanden te converteren naar jpg.
  • Wanneer het autoaanvullen dialoog werd geopend, vervolgens het hoofdvenster van Transcript geminimaliseerd en vervolgens het autoaanvullen dialoog gesloten, dan volgde er een foutmelding.
  • In sommige gevallen werkte het autoaanvullen niet na het wisselen tussen projecten totdat Transcript opnieuw was opgestart.
  • In sommige gevallen wanneer de alt-toets werd ingedrukt in de opties en speciale tekens dialoogvensters, dan verdween een deel van de tekst in die vensters wanneer men vista gebruikte.
  • De ontbrekende delen van de Franse vertaling heb ik aangevuld met behulp van google translate. Mijn Frans is niet echt geweldig, daarom zou ik het op prijs stellen als fouten worden gemeld.
Downloads (installers):
alleen Nederlands
alleen Engels
alleen Frans
alleen Duits met Engels helpbestand
alle talen

7-zip versie (zonder install):
alle talen ge7zipt
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript