Transcript 2.6

Alle Berichten over nieuwe versies van Transcript, inclusief beta versies, zullen hier worden gemeld.
Ook bedoeld voor het melden van nieuwe en gewijzigde plugins en nieuwe vertalingen.
Wormnest
Site Admin
Posts: 173
Joined: 16 Jun 2007, 17:17
Location: Netherlands

Transcript 2.6

Post by Wormnest »

Vandaag is er een nieuwe versie van Transcript verschenen. Versie 2.6 is nu te downloaden. Zie de link onderaan dit bericht.

Image

Deze versie zorgt voor een verhoogde stabiliteit en beveiliging en verbetert diverse meest kleine fouten. Belangrijkste toevoegingen zijn automatische rotatie van jpg afbeeldingen gebaseerd op de "exif" informatie; ondersteuning hoge dpi schermen; controle op nieuwe versies van Transcript; betere unicode ondersteuning en natuurlijke sortering van bestandsnamen.

Een volledige lijst met veranderingen kan hier bekeken worden.

Meer informatie over Transcript kan bekeken worden op Transcript's website.

Transcript kan nu ook gevolgd worden op Facebook, dit maakt het eenvoudiger om op de hoogte te blijven van wijzigingen.

Ik hoop dat iedereen plezier zal beleven aan het gebruik van deze nieuwe versie en wanneer u fouten of problemen tegenkomt stuur me dan een e-mail zodat ik er naar kan kijken. Als u mij problemen niet meldt dan kan ik het natuurlijk ook niet verhelpen.

Download:
Installatieprogramma Transcript (Bevat de volgende talen: Engels, Nederlands, Deens, Duits, Fins, Frans, Italiaans, Noors, Spaans, Tsjechisch, Zweeds.)
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript