blank scherm in W10

Voor alle vragen over Transcript kunt u hier terecht.
petervanderlee
Posts: 3
Joined: 18 Jul 2016, 20:22

blank scherm in W10

Post by petervanderlee »

Sinds kort werk ik op W10 met Transcript
Ik heb nu 3x het verschijnsel gehad dat opeens mijn hele Transcript scherm blank is.
Door bijv Ctrl-Home te gebruiken voor de tekst en bij het foto veld de juiste scan aan te geven komt alles weer terug.
Het is dus allemaal geen ramp, maar wel vreemd.
Ik denk ook dat het iets met W10 te maken heeft.

Ik vroeg me af of dit al meer gerapporteerd is?
Peter van der Lee

Wormnest
Site Admin
Posts: 173
Joined: 16 Jun 2007, 17:17
Location: Netherlands

Re: blank scherm in W10

Post by Wormnest »

Sorry voor het late antwoord, ik had geen notificatie gekregen dat er een nieuw bericht was.

Welke versie van Transcript gebruik je?
Ik heb nu ook Windows 10 maar tot nu toe nog geen tijd gehad om behalve een korte test met Transcript te werken en heb wat je vermeldt zelf nog niet gezien. Er is ook nog niemand anders geweest die dit heeft doorgegeven.

Dat het met Windows 10 te maken heeft lijkt heel goed mogelijk maar de oorzaak vinden als het alleen af en toe gebeurt is misschien minder eenvoudig. Ik zal proberen er binnenkort naar te kijken maar heb het momenteel erg druk.
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript

Wormnest
Site Admin
Posts: 173
Joined: 16 Jun 2007, 17:17
Location: Netherlands

Re: blank scherm in W10

Post by Wormnest »

Dit zou nu in beta 109 verholpen moeten zijn. Het gebeurde (in elk geval bij mij) alleen als Transcript niet gemaximaliseerd is wat ik meestal wel heb waardoor ik eerst het probleem niet zag.
Ik heb het ook alleen bij het afbeeldingsvenster en de tekst liniaal gezien niet bij het tekstverwerker venster.

Mocht je dit probleem toch nog weer tegenkomen graag even melden, liefst met schermafbeelding en zo nauwkeurig mogelijke beschrijving hoe en wanneer het optreedt.
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript