Ik stel het lettertype standaard in op Arial 12. Dit lettertype verandert op regelmatige tijdstippen zo maar naar Times new roman 12. Als ik terug op Arial 12 instel, neemt het programma toch Times new roman. Het kan een hele tijd goed gaan maar het probleem duikt dan plots zonder aanwijsbare oorzaak weer op.
Ik werk op een laptop waarop Ubuntu 14.04 geïnstalleerd is, misschien ligt het daar wel aan.
2.4.1 build 103 beta Lettertype
Re: 2.4.1 build 103 beta Lettertype
Ik heb het zelf nog niet opgemerkt maar ik heb de laatste tijd ook niet veel getranscribeerd.
Stelt u het lettertype bij elk nieuw document opnieuw in of heeft u het standaard lettertype veranderd via menu Extra, standaard lettertype...?
Even voor de duidelijkheid als het lettertype weer terug verandert naar Times New Roman bedoelt u dan dat de gehele tekst die u heeft ingetypt ineens weer dat lettertype heeft of alleen de tekst die u vervolgens vanaf de cursor positie intypt.
Stelt u het lettertype bij elk nieuw document opnieuw in of heeft u het standaard lettertype veranderd via menu Extra, standaard lettertype...?
Even voor de duidelijkheid als het lettertype weer terug verandert naar Times New Roman bedoelt u dan dat de gehele tekst die u heeft ingetypt ineens weer dat lettertype heeft of alleen de tekst die u vervolgens vanaf de cursor positie intypt.
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript
Programmer of Transcript
Beste heer Boerema
Ik heb het standaard letterype inderdaad via het menu Extra en Standaard letterype ingesteld op Arial. Alleen de tekst na de cursor verandert naar Times new roman.
Het helpt niet om het standaard lettertype opnieuw op Arial in te stellen.
Met vriendelijke groeten
Wilfried Geyskens
Ik heb het standaard letterype inderdaad via het menu Extra en Standaard letterype ingesteld op Arial. Alleen de tekst na de cursor verandert naar Times new roman.
Het helpt niet om het standaard lettertype opnieuw op Arial in te stellen.
Met vriendelijke groeten
Wilfried Geyskens
Bedankt voor de verduidelijking.
Helaas is het me niet gelukt dit te reproduceren. Het kan inderdaad zijn dat de oorzaak gezocht moet worden in het feit dat u onder Linux werkt, mogelijk zit er dan een fout in Wine. Het is echter ook mogelijk dat het alleen optreedt in een zeer specifieke situatie waardoor ik er helaas op dit moment niets aan kan doen.
Wat u wel zou kunnen proberen is op het eind van het bestand enkele lege regels toe te voegen na het punt waar u typt. Mogelijk dat dat helpt.
Helaas is het me niet gelukt dit te reproduceren. Het kan inderdaad zijn dat de oorzaak gezocht moet worden in het feit dat u onder Linux werkt, mogelijk zit er dan een fout in Wine. Het is echter ook mogelijk dat het alleen optreedt in een zeer specifieke situatie waardoor ik er helaas op dit moment niets aan kan doen.
Wat u wel zou kunnen proberen is op het eind van het bestand enkele lege regels toe te voegen na het punt waar u typt. Mogelijk dat dat helpt.
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript
Programmer of Transcript