Autovervanglijst

Voor alle vragen over Transcript kunt u hier terecht.
adberends

Autovervanglijst

Post by adberends »

Ik heb een probleem met de Autovervanglijst, namelijk dat als ik dat venster open, de vier knoppen onderaan niet (goed) zichtbaar worden.
Zie bijlage KnipselTranscript.jpg.
Iemand een idee?

Ad Berends

Wormnest
Site Admin

Re: Autovervanglijst

Post by Wormnest »

adberends wrote:Ik heb een probleem met de Autovervanglijst, namelijk dat als ik dat venster open, de vier knoppen onderaan niet (goed) zichtbaar worden.
Dat probleem is me bekend. Het gebeurt alleen wanneer in Windows in de beeldscherminstellingen voor grote letters is gekozen.
Ik heb al een versie die het probleem verhelpt maar ik heb nog niet genoeg tijd gehad om goed te testen of het in andere gevallen er ook nog altijd goed uitziet en daarnaast zitten er op enkele andere punten nog wat losse eindjes in. Reden waarom ik nog geen nieuwe beta op de website heb gezet.
Ik zal proberen een dezer dagen een nieuwe beta klaar te maken. Als je niet zolang wilt wachten moet je me even privé emailen dan krijg je de huidige versie toegestuurd.
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript

Wormnest
Site Admin

Re: Autovervanglijst

Post by Wormnest »

De nieuwe beta versie is klaar. Ik hoop dat nu alles goed werkt. Zo niet dan hoor ik dat graag!
(Getest op Vista Home met grote letters en Windows ME met normale lettergrootte.)

Details zie
viewtopic.php?f=10&t=11

Download:
http://www.jacobboerema.nl/Downloads/TranscriptBeta.zip
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript