Hallo Jacob,
Ik heb een vraag over de timer.
Kan de timer per project vastleggen hoeveel tijd er aan besteed wordt? Ik werk nu aan verschillende projecten en zou graag willen bewijzen aan mijn opdrachtgever hoeveel tijd ik aan zoiets besteed. Misschien dat er ergens een logboek is dat zoiets vastlegt.
Daarnaast krijg ik een vreemde error als ik van project wissel: op de plaats van de uren krijg ik een groot getal te zien (1048867). De minuten en seconden lijken wel te kloppen. (de schrijffout (gepauzeerd) negeer ik even, als je me mijn 'dt'-fouten vergeeft ... )
Groeten,
Marinus
Timer
Re: Timer
Hallo Marinus,
De totaal besteede tijd per project is wat je ziet op het scherm in Transcript en dat kun je natuurlijk in een screenshot vastleggen maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt.
Wat stel je je voor bij zo'n logboek: Per project alleen het totaal aantal gewerkte uren of bijvoorbeeld per dag. Dat laatste vergt natuurlijk wel meer tijd om te implementeren.
Bedankt voor het opmerken van de vertaalfout (Engels is de basistaal van Transcript). Ik zal het aanpassen.
De fout van het onjuiste aantal uren heb ik tot nu toe niet kunnen reproduceren. Gebruik je de laatste versie van Transcript? De laatste versie is op dit moment 2.6.0.114, versie nummer is te vinden via menu Help, Info.
Blijft die fout na het herstarten van Transcript?
De totaal besteede tijd per project is wat je ziet op het scherm in Transcript en dat kun je natuurlijk in een screenshot vastleggen maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt.
Wat stel je je voor bij zo'n logboek: Per project alleen het totaal aantal gewerkte uren of bijvoorbeeld per dag. Dat laatste vergt natuurlijk wel meer tijd om te implementeren.
Bedankt voor het opmerken van de vertaalfout (Engels is de basistaal van Transcript). Ik zal het aanpassen.
De fout van het onjuiste aantal uren heb ik tot nu toe niet kunnen reproduceren. Gebruik je de laatste versie van Transcript? De laatste versie is op dit moment 2.6.0.114, versie nummer is te vinden via menu Help, Info.
Blijft die fout na het herstarten van Transcript?
Wormnest (aka Jacob Boerema)
Programmer of Transcript
Programmer of Transcript